poniedziałek, 12 maja 2014

BOB BUDOWNICZY

Witam Was po dłuższej przerwie,ciągły brak czasu nie pozwala mi realizować swoich pomysłów,ale staram się jak tylko mogę.
A to mój Bob budowniczy-skarbonka,chociaż może tylko budowniczy,ha,ha bo do Boba za mało podobny ale w sumie jestem zadowolona,mam nadzieje ,że bratankowi się spodoba bo robiłam go z myślą dla niego.
Otwór na pieniądze ma w czapeczce,czapka jest zdejmowana więc bez kłopotu można wyjąć oszczędności.
Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję za pozostawione komentarze,buziaki:)



7 komentarzy:

  1. No długo Cię nie było , ale powrót z pompą. Odjazdowy ten Bob Budowniczy .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity Bob, dużo pracy w niego włożyłaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję,wbrew pozorom całkiem nieźle mi sie go plotło,rurki skręciłam z ksiązki telefonicznej,są cieńsze i krótsze ,trochę się zastanawiałam nad palcami i rękawicami ale udało się,paluchy są z drucikami żeby można je przygiąć,owinęłam je żółtą bibułą i efekt wyszedł całkiem niezły,po polakierowaniu,rękawice wyglądają jak prawdziwe budowlane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, bardz mi się podoba. Wyszedł super. Gratuluję, dobra robota :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki fajowy i jakże bajkowy ten Bob.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za udział w zabawie;)
    Jutro zaczynamy głosowanie,więc zapraszam Cię do oddania głosu na konkurencję;)
    Życzę powodzenia;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Praca jest rewelacyjna! Miałaś świetny pomysł - no i wykonanie - ach! super ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad:)