środa, 14 stycznia 2015

POJEMNIKI NA ZABAWKI






WITAJCIE:)

Dziś chcę Wam pokazać dwa pojemniki na drobne zabawki dla dwuletniego chłopca o wymiarach 23cm średnica i wysokosć i 27 cm średnica i wysokość.Tak mi jakoś samo wyszło że średnica i wysokość są takie same.Zdjęcia jak zwykle nie oddają w pełni kolorystyki,pomarańcz wygląda trochę jak róż ale zapewniam Was że to pomarańczowy,a kolorki dałam takie bo przecież one dominują w bajce Bob budowniczy.Mam nadzieję,że moje wypociny spodobają sie mamie która zamówiła je u mnie.
No to czas na oglądanie,trochę je obcykałam ale i tak nie wyszło jak bym chciała(wina sprzętu i fotografa he,he)








I jak zwykle galimatias w poście ale nie mam pojęcia co zrobić żeby zdjęcia  się nie rozbiegały

Buziaki dla Was:)




4 komentarze:

  1. Halinko sa świetne, a ta z zielonym wnętrzem podoba mi się najbardziej. Wyplatanie wychodzi Ci rewelacyjnie, nie to co moje pokraki :-)
    Co do ustawienia zdjęć to jak je już wstawisz kliknij myszką w środku zdjęcia. Podświetli Ci się na niebiesko a pod zdjęciem pojawi Ci się taki pasek na którym możesz wybrac czy zdjęcie ma być małe , duże i naturalnej wielkości a dalej będą mozliwości ustawienia , po lewej , w środku i po prawej , Wybierz w środku i wtedy powinno byc OK.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam chłopczyka, który by nie przechodził okresu fascynacji Bobem Budowniczym. Do dziś mam te książeczki :)
    Kosze wyszły niesamowicie - są świetne. Sprzątanie zabawek będzie przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie umiem nic robićw w wiklinie papierowe czy normalnej - śliczne koszyczki pudełeczka zrobiłaś - buziaki ślę Mrii

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad:)